Известие

Collapse
No announcement yet.

проблеми при alfa 156 1,8 98г

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблеми при alfa 156 1,8 98г

    значи 1 по някога си мени обуротите някаде околу 0,5-1,5 но мисля че го прави само докато не стигне 90 градуса,смених ламдата но за дебитомера ми казаха че е добре и наи вече си харчи бая за 20лв минавам около 50 км при а95-2,35
    2 климатика се вклиучва при всяко палене(нямали начин това да се преодулее)даже но то сигорно е нормално като го включа на маx там кадето е за настроика от каде да излиза жуздуха дайе и да е на топло пак се включва климата

  • #2
    Първоначално публикувано от shpicarkata Покажи съобщение
    значи 1 по някога си мени обуротите някаде околу 0,5-1,5 но мисля че го прави само докато не стигне 90 градуса,смених ламдата но за дебитомера ми казаха че е добре и наи вече си харчи бая за 20лв минавам около 50 км при а95-2,35
    2 климатика се вклиучва при всяко палене(нямали начин това да се преодулее)даже но то сигорно е нормално като го включа на маx там кадето е за настроика от каде да излиза жуздуха дайе и да е на топло пак се включва климата


    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=17090

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от shpicarkata Покажи съобщение
      значи 1 по някога си мени обуротите някаде околу 0,5-1,5 но мисля че го прави само докато не стигне 90 градуса,смених ламдата но за дебитомера ми казаха че е добре и наи вече си харчи бая за 20лв минавам около 50 км при а95-2,35
      2 климатика се вклиучва при всяко палене(нямали начин това да се преодулее)даже но то сигорно е нормално като го включа на маx там кадето е за настроика от каде да излиза жуздуха дайе и да е на топло пак се включва климата
      Нормалния разход градско на тази кола е около 13/100 с включен климатик. Виж има някъде тема за разхода. Там много от хората в този форум са споделили. Под 11/100 градско нямаш шанс да я докараш.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        зна4и аз моята я взех преди около 2-3 седмици и на диагностиката ми казаха 4е имало по богата смес на бензин ии тоя кадето ми правеше аиагностиката ми каза 4е имало 4ип та кола но вие пак си хар4и това са си кам 17-18 на 100

        Comment


        • #5
          И що не пробва с търсачката?
          На втория въпрос ето така може да се преодОлее.
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=24014
          Най дясната врътка като я сложиш на макс включва отоплението на огледала, задно стъкло и климатик с цел размразяване.
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
          ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
          Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от shpicarkata Покажи съобщение
            зна4и аз моята я взех преди около 2-3 седмици и на диагностиката ми казаха 4е имало по богата смес на бензин ии тоя кадето ми правеше аиагностиката ми каза 4е имало 4ип та кола но вие пак си хар4и това са си кам 17-18 на 100
            А каква ламбда сложи? Ако си сложил някаква универсална да знаеш, че все едно нищо не си направил. Таа кола си иска нейната си сонда. И аз първия път сложих една универсална дето уж за моята кола и гореше с нея 20 на сто. На тестера в движение позваше нормални стойности долу горе, но после на осцилоскопа се видя, че работи по бавно от колкото опреснява компютъра и правеше богата смес до толкова, че ауспуха ми сутрин беше мокър и за 1 ден ставаше черен. Сложих оригинална на БОШ и разхода падна с 7 литра. Демек от 20 на 13 в града. Ауспуха почернява ама на 4-тата семица чак. И то защото все студена я карам (от дома до работа - 4, 5 км.). На дълго ми даде 7,2 като съм карал до 140 и ауспуха тогава избеля.

            И с тоя чип не трябва да наливаш 95. Не знам това майстора ти дали ти го е казал. Чипа представлява увеличаване на предварението на запалването най-често. Демек горивото се пали по-рано и е по-склонно към детонации. В този случай трябва гориво с по високо антидетонационно число. А98 или 100 октана.

            За играенето на оборотите. Почистване на дроселовата клапа, регулиране на жилото на газта, адаптация на компютър и трябва да се оправи. Също провери за сцепени маркучи на въздухопровода (преди и след дебитомера). Също провери маркуча на байпаса и клапана за въздух при празен ход. Когато колаа работи на празен ход клапата е до край затворена и въздуха минава по този байпас (през капака на клапаните). Ако той е запушен следва компенсация от МПХ и играенето на обороти. И м/у другото на компютъра се вижда и колко газ подаваш. така с епроверява ТПС потенциометъра на дроселовата клапа. Диагностика гледа, а ти подаваш плавно газ и ако има прекъсване компютъра го отчита и тогава смянаш целия МПХ защото ТПС-а е вътре в него. Ако софтуера му няма тази функциа се извършва с мултцет.

            Ако има нещо друго да питаш потърси ме на ICQ или Skype
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment

            Working...
            X